به گزارش روابط عمومی موسسه کیفیت رضوی، جلسه ای با حضور مصطفی فیضی مدیرعالی حرم مطهر رضوی و ایمان اسدی سرپرست موسسه دانش بنیان کیفیت رضوی چهارشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر مدیریت عالی حرم مطهر رضوی، برگزار شد.
مدیرعالی حرم مطهر رضوی در این جلسه با اشاره به زیست بوم طیب و ویژگی های مثبت و اثر بخش نشان، نکاتی را عنوان کرده و نیز انتقادات و پیشنهاداتی را نیز مطرح نمود.
فیضی با تاکید بر اینکه حرم مطهر رضوی و مجموعه اجرایی آن موظف است خدمت فاخر به زائران حضرت رضا علیه السلام ارائه دهد، تصریح کرد: موسسه کیفیت رضوی به عنوان عضوی از آستان قدس رضوی می تواند موجبات تعالی و افزایش کیفیت خدمات دستگاه های خدمت رسان به زائران را فراهم آورد.
در ادامه، سرپرست موسسه کیفیت رضوی با ارائه گزارش ارزیابی مهمانسرای حرم مطهر رضوی بر اساس الگوی طیب، عنوان کرد: موسسه دانش بنیان کیفیت رضوی مفتخر است تا در کنار دستگاه های اجرایی حرم مطهر رضوی با استفاده از دانش خود خدمت با کیفیت را به زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورد.
اسدی ادامه داد: الگوی ارزیابی طیب می تواند به عنوان یک نشان کیفیت مبتنی بر اندیشه های اسلامی در راستای وظیفه ی خدمت رسانی به زائران امام رضا علیه السلام مستقر شود.